خبرهای داغ:
فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد

 حرکت در مسیر ولایت مهمترین شاخصه پاسداری از انقلاب اسلامی

همدان-فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان مهمترین شاخصه پاسداری از انقلاب اسلامی را حرکت در مسیر ولایت دانست و گفت: ولایت فقیه و یاری رهبر انقلاب از مهمترین اصول و توصیه‌های شهدا است.
کد خبر: ۹۳۲۸۲۹۰
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰

 حرکت در مسیر ولایت مهمترین شاخصه پاسداری از انقلاب اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج، در آستانه ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار ویژه‌برنامه تجلیل از پاسداران و پیشکسوتان نمونه گردان امام حسین(ع) شهرستان نهاوند برگزار شد.

فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) استان همدان در این برنامه با تبریک ایام اعیاد شعبانیه بر اهمیت حفظ و پرورش روحیه پاسداری تأکید کرد و اظهار داشت: پاسداری یک شغل نیست که بازنشستگی یا از کار افتادگی داشته باشد بلکه یک عشق مستمر و رسالت مهمی است که تا پایان عمر ادامه دارد.

سردار ولی بهاریان با تبیین برخی شاخصه‌های پاسداری، مهمترین شاخصه پاسداری از انقلاب اسلامی را حرکت در مسیر ولایت دانست و گفت: ولایت فقیه و یاری رهبر انقلاب از مهمترین اصول و توصیه‌های شهدای والامقام در وصیت‌نامه‌ها و گفتارشان است.

وی گفت: پاسداران انقلاب اسلامی تکیه‌گاه عزت و اقتدار نظام اسلامی بوده و هستند و سردار سلیمانی به عنوان سیدالشهدای پاسداران مظهر اقتدار و عظمت ملت ایران شد.

فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: چنانچه فرماندهی معظم کل قوا بارها تأکید کرده‌اند نسل جوان و امروزی سپاه از نسل اول بحمدالله جلوتر و کارآمدتر است.

وی خاطرنشان کرد: علت فشارها و دشمنی‌های بی‌سابقه دشمن با نظام اسلامی نیز همین ایستادگی بیش از پیش سپاه در برابر زیاده خواهی دشمنان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار